mandag den 16. juli 2012

Praktisk genbrugsfund...

Chicco Skråstol, med trinløs indstillingsmuligheder og sele - jo jo, det er jo lovende.



Da jeg gik hjemme på barsel-inden-termin, fandt jeg denne afskyelige skråstol i den lokale genbrug. Det var ikke lige dér man fandt genbrugsguld, men denne her kunne jeg da se lidt muligheder i. Selvom projektet var en anelse ambitiøst, blev den slæbt med hjem for kun 25,- kr. Så gjorde det ligesom ikke så meget om det hele fejlede.
Hjem kom den, blev sprættet op i stumper og stykker (et liiiiidt stort arbejde, men det var jo også "barsel-før-termin"), og så begyndte jeg ellers at tegne af på bagepapir. Inden jeg satte saksen i det fine stof, fik jeg arbejdet en skitse igennem:

"Og så skal den bare lige sådan der, og så skal den.... så skal den... Øøøhhh?!"
Forvirret? Ja, det var jeg også, og måtte mange gange lige stoppe op en ekstra gang og tænke, hvordan det nu liiige var. Men det faldt nu heldigt ud, og selv manden i huset roste resultatet (halleluja!) ;-)


Jeg har overvejet at spraymale stellet, men nåede det aldrig inden den kom i brug - og nu er stjernepelsen snart 5 mdr., og så virker det meningsløst. Men glade for den har vi været, især fordi den kan lægges helt ned, så den fungerer lidt som hængekøje.


God ferie i regnvejret (suk) derude...

3 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland, sikke mange fine ting du går og laver. Vild overrasket over så god du er til at tegne, det ser super godt ud. Jeg vil gerne følge din blog, her er liv og du laver fine ting, håber en dag du får mod på at lave store billeder for det kan de fine ting du laver sagtens tåle :) du kommer lige på min roll så du kan få lidt reklame..

    SvarSlet
  2. Wow en masse skønne ting og fantastisk make over her :)

    SvarSlet
  3. Iiih, tusind tak for de pæne ord begge to! Og hvor fedt med faste læsere, du er meget velkommen :-D Skal se om jeg kan lege lidt med billed-delen her på bloggen, det er lidt af en udfordring at få præsenteret tingene bedst (er altså imponeret over den høje kvalitet af fotofremvisninger i blogland, nøj det er lækkert!). Og tak for reklamen på blogroll, det er lidt mærkeligt at være helt ny (lidt som "den nye i klassen" ;-)).
    - Trine :)

    SvarSlet