onsdag den 28. november 2012

Julestart og SMUKSAK!

Ja - jeg ku' ikk' dy mig! Så nu er der hentet lærkegrene, og det første pynt har sneget sig ind i stuen. 

1. Hjemmelavet filt-snemand, ophæng i REL-papir, træstjerne med neonsnor. 2. Sløret foto af stue i gråvejr! 3. SMUKSAK-indkøb! 4. Fint, fint hæklet gavemærke i nodepapir, lavet af Christine/FrkTurkis. Nænner ikke at bruge det til gavemærke, så her til ophæng :-)

Og så vil jeg tillade mig at gøre lidt reklame for Smuksak - de åbnede i går, og det er blevet så fint! Jeg ku' ha' købt mig fattig derinde!

- Ha' en god dag -

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et fedt ophæng. Det egner sig da også vildt godt til ophæng. Åh jeg må til Århus snart og kigge i den butik. Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'?! Skynd dig til Aarhus ;-D
      God aften til dig (men først; ulvetime? ;-))
      Kh. Trine

      Slet
  2. Årh så fint og hyggeligt og fine sager du fik med fra smuksak- jeg glæder mig til at skulle derned og ose:) er vild med din teak skammel- den passer perfekt til din fine væg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mille - uuuh, den er jeg også pjattet med - en loppe til 50,-! Hvis det stod til mig, havde vi en hel skænk i teak, men der har min kære mand slået bremsen i -.- "Kan vi ikke bare få noget i hvidt?" ;-)

      Slet