lørdag den 23. februar 2013

Happy Lights - in a not so happy place...

Jeg har nusset lidt rundt på Malthes værelse, og været i Børnenes Magasin efter en Happy Lights-lyskæde. Det er virkeligt en hyggespreder, synes jeg, og i Børnenes Magasin kan man selv sammensætte farverne - smart
Disse farver går alle igen mange steder på værelset, så det lå lige for.
Jeg ville egentligt have have haft en med kun 20 styks, som var udsolgt, så jeg endte med 35, som jeg dog alligevel synes bliver en anelse for... voluminøs... 
Well, så ved jeg det, når jeg skal ha' en til tøserummet ;-)

Lyskæde, og lidt blandet. Masking tape til indramning af Malthes egne kreationer, mumi-postkort, postkort fra Bob Noon, og sky.

For at overskriften skal gi' mening, kommer der lige lidt klynk og piv herfra. Vi bliver bare VED med at være syge, og jeg tror vi i 2013 sammenlagt er oppe på 9 forkølelser, 2 mellemørebetændelser, 1 tre-dages-feber og 2 "en-eller-anden-skod-virus-der-gav-nattehoste(somiHELEnatten!)-i-en-hel-uge". Ja, altså, det er heldigvis ikke alvorlige, livstruende, med-konsekvenser-for-liv-og-førlighed-sygdomme, men for søren da, hvor det ligger en grå, trist hinde over hele hverdagen, når den fyldes op med kleenex, panodil og et enormt søvnunderskud. Og, suk, arbejde og pasning *hovedrysten* - heldigvis har jeg en pasningsvillig og yderst behjælpelig mor på efterløn, og om ikke så længe også en svigermor. 
Det er dejligt!

Nu vil jeg liste i seng.

- Sweet dreams out there ;-) -



8 kommentarer:

  1. Ja, hvad er det lidt der sker med al den sygdom...vi kan heller ikke rigtig komme af med den :o(

    Flot glimt fra værelset, de er så stemningsfyldte de lys ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Suk, det må være årstiden og så de småbørn - før vi blev forældre var vi aldrig syge, men til gengæld heller ikke nær så lykkelige ^.^

      Slet
  2. Det ser fint ud. Pudsigt for jeg har lige igår fyldt kugler i kurvet på samme hjemmeside men opgav da jeg ikke kunne finde kæden til 20 stk. Det ser vidst mange af de samme farver til Caspers værelse..

    Rigtig god bedring håber snart i er ovenpå

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det lysner, synes jeg, efter en dag med knap så mange kleenex ;-)
      Ja, lidt ærgerligt den med tyve er udsolgt, og jeg ku' ikke få at vide hvornår den kom igen.

      Slet
  3. Jeg er helt vild med de lys - super hjørne på Malthes værelse :-)
    God bedring med jer alle - og lad os så få det forår så vi kan komme af med alle de baktusser og vira!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - ja, åååh, hvor jeg længes efter varme og frisk luft og lys :-)

      Slet
  4. Jeg synes det ser fint ud, men kan måske godt se hvad du mener med størrelsen!

    Træls med sygdom. Tror det er en generelnsituation for mange børnefamilier denne vinter! Må foråret snart komme! God bedring til jer ihvertfald

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er på en måde en trøst, at man ikke er de absolut eneste (så ville man nok begynde at tvivle på kvaliteten af ens hygiejnestandarder og kostindtag og "klynk"-grænse ;-))

      Slet