søndag den 10. februar 2013

Miau!


Jeg er ved at bygge en billedvæg op på tøseværelset
og engang i mellem kommer der lige en idé, og denne kat er sidste skud på stammen - lavet i GIMP.

Og samtidig knokler jeg på en DIY til Ninjagoen, som har flere trin, der skal beskrives, end jeg først havde troet :-)
Men den kommer!

- God aften til dig -

(Ku' du tænke dig katten, højreklikker du bare, trykker "gem billede som..", og så kan den printes - dog er jeg lidt i tvivl om størrelsen/kvaliteten, for jeg har endnu ikke selv forsøgt at få den på papir :-))



9 kommentarer:

  1. Den er nu ret fin... Nu må jeg simpelthen snart få set på det GIMP

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, hep hep, jeg har lige hentet det til min mors computer, og det tager ikke lang tid, så er man kørende.

      Slet
  2. Hvor er den bare sød. Rigtig god søndag aften til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og god bedring, det var da en hård omgang du er blevet ramt af :(

      Slet
  3. Hvor er den flot og lidt anderlides. Super ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har et halstørklæde i et lignende print/farver, og synes det er så fint op mod den sarte pastel ^.^ Og så elsker jeg katte, og deres elegante silhuet :-)

      Slet
  4. Sikke et skønt billede :-) Jeg skal da vist have sat mig lidt ind i det GIMP (aner ikke hvad det er...)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - hvis du google "GIMP download" ligger den lige for, og så er det bare at downloade gratis, og få nogle af de samme glæder som man kan betale flere tusind kroner for at få i photoshop (som dog stadig er og bliver det ultamtive tegne/redigeringsprogram) :)

      Slet
  5. Trine, den er rigtig sød :-) jeg har forsøgt GIMP, men kan simpelthen ikke få det shit til at virke, jeg opgiver .... - er gået tilbage til photoshop

    SvarSlet