onsdag den 16. juli 2014

Fast Forward...


Så skete det også her.
En lang periode med stilhed, manglende overskud, hang til tv-serier, sofa og stillestående symaskiner. Og en tiltagende krea-blokade, der holdt mig væk fra både kamera og Blogland. Det kan nu engang være svært at blogge, når man føler, man intet har at byde på. Altså, i hvert fald ikke noget af den inspirerende slags.
Abstinenserne har dog taget godt fat i mig, og pakkeposten bringer mig snart en masse til lageret, og kameraet fyldes langsomt op med nye billeder.
For lidt af der jo sket, og jeg vil gerne dele lidt med verden igen - en hønsegård, en fyreseddel og en helt masse kjoler. Men først skal ferien lige ramme mig!

Vi blogges ved - snart! 

4 kommentarer:

  1. SKØNT, at du igen har fundet vej til tasterne... Sikke fine billeder. Sommerfuglen / sværmeren er da fuldstændig fantastisk , er den fra din dygtige hånd?
    Rigtig dejlig sommer
    Kh. Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. :-* Tak for din søde kommentar, Kristina! Ja, natsværmeren - eller, den halve - er fra min hånd, tak ;-)
      Også en rigtig dejlig sommer til dig!
      Kh. Trine

      Slet
    2. WAUW, den er bare SÅ flot. Du er bare dygtig. Gid jeg havde brugt mere tid på at blive dygtig til at tegne :)

      Slet
    3. Tusind tak, Kristina! Og ja, jeg ærgrer mig også engang imellem over ikke at få gjort mere ud af blyant og papir, men det kommer nok engang :-)

      Slet